Retreat med personlig vägledning –LIV I FÖRSONING

23-26 maj 2024

Varmt välkommen på retreat. Här ges rum för tystnaden och det inre samtalet. Vi vill med våra retreater inbjuda dig till vila, rekreation, stillhet, bön och inre samtal med livets Gud. Tystnaden skärper våra sinnen och hjälper oss att komma till oss själva. Att få stiga åt sidan en stund från de ständigt pågående tingen kan hjälpa oss till ro. Möjlighet till ledd pilgrimsvandring, ta med ryggsäck och termos om du vill vandra med.

Retreaten leds av Leif Jöngren

Retreaten börjar på torsdag kl 19.30 med kvällsmat. Vi går in i tystnaden vid kvällsandakten på torsdag och går ur den innan gudstjänsten kl 11 på söndag.

Pris: 3500kr privat, arbetsgivare 4000kr därav anmälningsavgift 950kr.

Anmälan gäller från det att anmälningsavgiften är betald och du fått ett bekräftelsemail. Resterande belopp skall vara betalt senast 15 dagar innan retreaten börjar och sätts in på församlingens bankgiro för retreat 246-6548.

Avgiften inkluderar retreat med enkelrum och helpension. Dock inte sänglinne och handdukar som finns att hyra, till en kostnad av 200 kr.

Anmälningsavgiften återbetalas endast om retreaten ställs in. Om avbokning sker senare än 15 dagar innan retreaten återbetalas endast 25% av totalkostnaden. Vid sjukdom med läkarintyg återbetalas hela avgiften förutom en administrativ avgift på 25% av totalkostnaden.

Innan du gör din anmälan ska den Grundläggande informationen läsas. Särskilt viktigt är att läsa och beakta vilka möjligheter vi har att hantera kostvarianter och att vi inte använder mikrofon vid retreatens andakter och samlingar. Eventuell kostinformation skall sändas till husmorretreat@styrsomissionskyrka.se när du fått bekräftat din anmälan.

Denna information kan du återvända till när datum för retreaten närmar sig.